sexta-feira, 4 de julho de 2014

Kraftig jordskjelv kan treffe området i nærheten av øya Sumatra, Indonesia, sier Jucelino

Kraftig jordskjelv kan treffe området i nærheten av øya Sumatra, Indonesia, sier Jucelino 

  Et kraftig jordskjelv kan treffe området i nærheten av øya Sumatra, Indonesia,

sier Jucelino

Et kraftig jordskjelv på 9,0 magnitude på Richters skala kan undergrave et område i nærheten av øya Sumatra i Indonesia World, 16. januar 2024.
Det kan til slutt produsere en tsunami, og mer enn 20 meter høy bølge kan treffe ulike land
.
Jeg håper regjeringen der for å iverksette nødvendige tiltak, siden jordskjelvet kan både skje på denne datoen samt forutse og / eller forsinkelse. Men det vil skje uavhengig av måneden ble sitert av meg.

Jeg ønsker ikke å skape frykt eller panikk i mennesker, derimot, er det min plikt å advare dem som jeg gjorde i tremor 26. desember 2004 som drepte mer enn 300.000 mennesker, og i jordskjelvet som ville skje mellom 22 og 23 desember 2007. Og jeg takker Gud, til tross for vi hadde ingen materielle skader samt eventuelle uskyldige ofre.

Dette er hovedmålet, for å forberede de uskyldige mennesker, å gi en advarsel og varsle med mine precognitive drømmer: "og ikke føre til tap av uskyldige mennesker .."

Noen ganger er jeg kritisert, og et mindretall prøver å sette meg ned, og denne slags mann prøver å kutte mine anstrengelser for å redde uskyldige mennesker. Men jeg kjenner meg selv at det viktigste av alt, er å se alle fornøyde og innen uskadde materialer eller dødsfall forårsaket av disse forferdelige hendelser overalt ..


"Hvis en person vet før en katastrofal ting som kan skje, så kan de i det minste ha mulighet til å beskytte og forsvare seg mot disse katastrofer selv naturlig eller mekanisk orden."

Og om en eller annen grunn av den åndelige for ikke skje det eller endre dato, minst de er forberedt på å møte i nær fremtid.

Hva jeg leter etter er menneskehetens lykke, og jeg plante her min sæd av kjærlighet og fred.

Det er min viktigste arbeidet for mennesket.


 http://www.jucelinodaluz.com.br/

Gud velsigne alle!

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Stark jordbävning kan slå området nära ön Sumatra, Indonesien, säger Jucelino 

  En kraftig jordbävning kan slå området nära ön Sumatra, Indonesien,

säger Jucelino

En kraftig jordbävning på 9,0 magnitud på Richterskalan kan underminera ett område nära ön Sumatra i Indonesien, 16 Jan 2024.
Det kan så småningom producera en tsunami och mer än 20 meter hög våg kan slå olika länder
.
Jag hoppas att regeringen där för att vidta lämpliga åtgärder, sedan jordbävningen både kan hända den dagen samt förutse och / eller förseningar. Men det kommer att ske oberoende av månaden citerades av mig.

Jag vill inte orsaka rädsla eller panik i människor, men jag har en skyldighet att varna dem som jag gjorde i darrning av December 26, 2004, som dödade mer än 300.000 personer och i jordbävningen som skulle hända mellan 22 och 23 December 2007. Och jag tackar Gud, trots att vi inte hade någon väsentlig skada samt alla oskyldiga offer.

Detta är det huvudsakliga målet, för att förbereda de oskyldiga människor, vilket ger en varning och alert med mina prekognitiva drömmar: "och inte orsakar förluster av oskyldiga människor .."

Ibland är jag kritiserade, och en minoritet försöker lägga ner mig, och denna typ av man försöker klippa mina ansträngningar att rädda oskyldiga människor. Men jag vet själv att det viktigaste av allt är att se alla glada och inom oskadade material eller dödsfall orsakade av dessa fruktansvärda händelser överallt ..


"Om en person känner inför en katastrofal sak som kan hända, så kan de åtminstone få chansen att skydda och försvara sig mot sådana katastrofer och med naturlig eller mekanisk ordning."

Och om du av någon anledning av den andliga ordning inte hända den eller ändra datum, åtminstone de är beredda att möta inom en snar framtid.

Vad jag söker är lycka för mänskligheten, och jag plantera här min utsäde av kärlek och frid.

Det är mitt huvudsakliga arbete för människan.

Gud välsigne alla!
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Voimakas maanjäristys voi osua lähellä Sumatran saarella Indonesiassa, sanoo Jucelino 

 Voimakas maanjäristys voi osua lähellä Sumatran saarella Indonesiassa,

sanoo Jucelino

Voimakas maanjäristys 9,0 suuruusluokkaa Richterin asteikolla voi heikentää lähellä Sumatran saarella Indonesiassa, 16 tammikuu 2024.
Se voi lopulta tuottaa tsunami ja yli 20 metriä korkea aalto voi lyödä eri maissa
.
Toivon, että hallitus ei ryhtymään asianmukaisiin toimiin, koska maanjäristys voi sekä tapahtua kyseisenä päivänä sekä ennakoida ja / tai viiveellä. Mutta se tapahtuu riippumatta kuukaudessa oli lainattu minua.

En halua aiheuttaa pelkoa tai paniikkia ihmiset kuitenkin, minulla on velvollisuus varoittaa heitä kuten tein vapina 26 joulukuu 2004 joka tappoi yli 300000 ihmistä, ja maanjäristyksen tapahtuisi välillä 22 ja 23 joulukuu 2007. minä kiitän Jumalaa, vaikka meillä ei ollut merkittävää vahinkoa sekä mahdollisia viattomia uhreja.

Tämä on tärkein tavoite, valmistaa viattomia ihmisiä, antaa varoitus ja hälytys minun precognitive unelmia: "eivätkä aiheuta uhreja viattomia ihmisiä .."

Joskus olen arvostellut, ja vähemmistö yrittää laittaa minut alas, ja tällainen mies yrittää leikata pelastamaan viattomia ihmisiä. Mutta tiedän itse, että kaikkein tärkeintä on nähdä kaikki tyytyväisinä ja sisällä ehjä aineista tai kuolemaan johtaneita näiden kauheiden tapahtumien kaikkialla ..


"Jos henkilö tietää ennen katastrofaalinen asia, joka voi tapahtua, niin he voivat ainakin olla mahdollisuus suojella ja puolustaa itseään niitä vastaan ​​katastrofien jopa luonnollisia tai mekaanisessa kunnossa."

Ja onko jostain syystä hengellisen jotta ei tapahdu, tai muuttaa päivämäärää, ainakin he ovat valmiita kohtaamaan lähitulevaisuudessa.

Mitä Etsin on onnea ihmiskunnan, ja olen istutus täällä minun siemen rakkauden ja rauhan.

Tämä on minun tärkein työ ihminen.

God Bless kaikille!
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Stærk jordskælv kan ramme området nær øen Sumatra, Indonesien, siger Jucelino 

  Et kraftigt jordskælv kan ramme området nær øen Sumatra, Indonesien,

siger Jucelino

Et kraftigt jordskælv på 9,0 størrelsesorden på Richter-skalaen, kan underminere et område i nærheden af ​​øen Sumatra i Indonesien, 16 Jan 2024.
Det kan i sidste ende producere en tsunami og mere end 20 meter høj bølge kan ramme forskellige lande
.
Jeg håber, at regeringen er at træffe passende foranstaltninger, siden jordskælvet både kan ske på denne dato samt forudse og / eller forsinkelse. Men der vil ske, uanset måneden blev citeret af mig.

Jeg ønsker ikke at skabe frygt eller panik i folk, men jeg har en forpligtelse til at advare dem, som jeg gjorde i rysten 26. december 2004, der dræbte mere end 300.000 mennesker, og i det jordskælv, der ville ske mellem 22 og 23 December 2007. Og jeg takker Gud, på trods af vi havde ingen væsentlig skade samt eventuelle uskyldige ofre.

Dette er det vigtigste mål, for at forberede de uskyldige mennesker, der giver en advarsel og alarm med mine precognitive drømme "og ikke forårsager tab af uskyldige mennesker .."

Nogle gange er jeg kritiseret, og et mindretal forsøger at sætte mig ned, og denne form for mand forsøger at skære mine bestræbelser på at redde uskyldige mennesker. Men jeg kender mig selv, at det vigtigste af alt, er at se alle glade og inden ubeskadigede materialer eller dødsfald forårsaget af disse frygtelige begivenheder overalt ..


"Hvis en person kender, før en katastrofal ting, der kan ske, så kan de i det mindste har mulighed for at beskytte og forsvare sig mod de katastrofer selv naturlig eller mekanisk orden."

Og uanset om en eller anden grund af den åndelige orden ikke ske det, eller ændre datoen, i det mindste de er parate til at stå over for i den nærmeste fremtid.

Hvad jeg leder efter er lykke for menneskeheden, og jeg plante her min sæd af kærlighed og fred.

Det er mit vigtigste arbejde for mennesket.

Gud velsigne alle!
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Sterkur jarðskjálfti getur ýtt á svæði nálægt eyjunni Súmötru, Indónesíu, segir Jucelino 

  Sterk jarðskjálfti getur ýtt á svæði nálægt eyjunni Súmötru, Indónesíu,

segir Jucelino

Sterk jarðskjálfti af 9.0 stærðargráðu á Richter getur grafið undan svæði nálægt eyjunni Súmötru í Indónesíu, 16 Jan 2024.
Það getur að lokum valdið tsunami og meira en 20 metra hár bylgja getur ýtt ýmsum löndum
.
Ég vona að stjórnvöld þar að grípa til viðeigandi aðgerða, þar sem jarðskjálfti getur bæði gerst á þeim degi, sem og ráð og / eða seinkun. En það mun gerast óháð mánaðarins var vitnað af mér.

Ég vil ekki að valda ótta eða skelfingu í fólk, þó hef ég skyldu til að vara við þeim eins og ég gerði í skjálfta í 26 desember 2004, sem drap meira en 300.000 manns, og í landskjálftanum sem myndi gerast á milli 22 og 23 desember 2007. og ég þakka Guði, þrátt fyrir við höfðum enga efni meiðslum sem og allir saklaust fórnarlömb.

Þetta er helsta markmið, að undirbúa saklaust fólk, sem gefur viðvörun og viðvörun með precognitive draumum mínum: "og valda ekki mannfall saklausra manna .."

Stundum er ég gagnrýndur, og minnihluti að reyna að setja mig niður, og svona maður reynir að skera viðleitni mína til að vista saklaust fólk. En ég veit sjálfur að mikilvægasta af öllu er að sjá allir ánægðir og innan óskemmdar efni eða dauðsföll af völdum þessara hræðilegu atburða alls staðar ..


"Ef maður veit áður skelfilegar hlutur sem getur gerst, þá geta þeir að minnsta kosti hafa tækifæri til að vernda og verja sig gegn þeim hamförum jafnvel náttúruleg eða vélræn röð."

Og hvort fyrir sumir ástæða andlegs þess ekki að gerast það eða breyta dagsetningu, að minnsta kosti þeir eru tilbúnir til að takast á næstunni.

Það sem ég er að leita að er hamingja mannkyns, og ég er að gróðursetningu hér fræ ástarinnar og frið.

Það er aðal starf mitt fyrir manneskju.

Guð blessi alla!

Nenhum comentário:

Postar um comentário