segunda-feira, 4 de agosto de 2014

Maanjäristys voi tappaa satoja viattomia ihmisiä Kiinassa, sanoo Jucelino

Maanjäristys voi tappaa satoja viattomia ihmisiä Kiinassa, sanoo Jucelino





Voimakas maanjäristys voi rock vuoristoalueella Lounais-Kiinassa tähän sunnuntai 3 elokuu 2014, se voi tappaa ainakin 300 ihmistä ja vahingoittaa enemmän kuin 1800 toiset, mukaan tietojen Jucelino Luz. Kymmeniä ihmisiä raportoidaan kadonneeksi sunnuntai-iltana, kuolonuhrien odotetaan nousevan, sanoo Jucelino.

Maanjäristys, joka iskee enemmän tai vähemmän 16:30 alustavan ja raportoi suuruus 6,0 Ludian County Yunnanin maakunnassa, mutta se myös tuntuu kahden vierekkäisen maakunnissa mukaan hänen ennustukset hän kirjoitti kirjeen, joka oli lähetetään viranomaisille viime vuonna.

"Mukaan unelmani, minä vain putosi maahan ja pysyi siellä kunnes ravistamalla pysähtyi, ja sitten itkin ja itkin," Ja olin heräsi pian, koska se oli kuin painajainen, kun olen saanut tämän unelman olin matkustaa Oslo Norjan talossa toimittaja Ann Kristin joka auttoi lähettää että kirjeen viranomaisten jälkikäteen.

Olen vain muistaa syyskuussa 2012, 5,6 richterin maanjäristys iski samalla alueella, tappaen 81 ihmistä ja loukkaantui 821. Vuonna 1970, kaksi vahvaa maanjäristykset tappoi yli 15000 ihmistä maakunnassa. Minulla oli myös ne unelmat ja minulle ne olivat hyvin kauhea, koska se oli kuin kuljetus olin ollut siellä kaikki, että ihmiset kärsivät, ja tunsin erittäin huono tuolloin.

Tässä kirjeessä olin hämmentynyt itse ja minä kirjoitin tasoon, joka laskisi alas huono sää, ja taifuuni että osuisi Taiwan, ja olen kirjoittanut väärän nimen lennon GE 222, ja sen sijasta kirjoitin alas Malaysia Airlines. Mutta en dd ei korjaa sitä, koska olin kiire paljastamaan tietoja Kiinan viranomaisille.
Vuonna 2008 minulla oli sama tunne, kun sain ennustukset voimakas maanjäristys Sichuanin maakunnassa, jossa kuoli yli 70000 ihmistä. Kun sarja maanjäristyksiä osuma Gansun maakunnassa Luoteis-Kiinassa vuonna 2013, olin kärsinyt liikaa. ja se sai minut melko vähän oli se, että kiinalaiset virkamiehet ja julkishallinnon organisaatioille ryntäsi teennäinen tarjota apua ja lohtua viattomia ihmisiä.

2008 maanjäristys myös esille kysymyksen huonompaa rakentamisen monia kouluja ja muita rakennuksia romahti.

Unissani olin ulkona sateessa, ja näin useimmat talot kukkuloilla, jotka nousevat kylän yläpuolella ottaa romahtaa.

"On jatkuvasti jälkijäristyksiä", Jucelino sanoo. "Valta on alas, se on kaikki pimeää, ja olen todella peloissani, kun minulla oli, että unelma."

Jucelino Nobega da Luz

Lisätietoja: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/

Nenhum comentário:

Postar um comentário