segunda-feira, 4 de agosto de 2014

Jordskælv kan dræbe hundrede uskyldige mennesker i Kina, siger Jucelino

Jordskælv kan dræbe hundrede uskyldige mennesker i Kina, siger Jucelino


Et kraftigt jordskælv kan klippe et bjergrigt område i det sydvestlige Kina på denne søndag 3 Aug af 2014, kan det dræbe mindst 300 mennesker og sårer mere end 1.800 andre, ifølge de oplysninger af Jucelino Luz. Med dusinvis af mennesker vil blive meldt savnet søndag aften, vil dødstallet forventes at stige, siger Jucelino.


http://www.jucelinodaluz.com.br/
Jordskælvet, der vil strejke på mere eller mindre 4:30 med en foreløbig og vil rapportere størrelsesorden på 6,0 i Ludian County i Yunnan-provinsen, men vil også blive mærkes i to tilstødende provinser, ifølge hans forudsigelser, han skrev i et brev, der var sendt til myndighederne sidste år.

"Ifølge mine drømme, jeg bare faldt til jorden og blev der indtil rysten stoppet, og så jeg græd og græd," og jeg havde vågnet op snart, fordi det var som et mareridt, da jeg har fået denne drøm Jeg rejser til Oslo Norway på huset af en journalist Ann Kristin som hjalp med at sende denne skrivelse til myndighederne bagefter.

Jeg har bare huske i september 2012 et jordskælv 5,6 på Richterskalaen ramte det samme område, dræbte 81 mennesker og sårede 821. I 1970'erne to stærke jordskælv dræbte flere end 15.000 mennesker i provinsen. Jeg havde også disse drømme, og for mig, at de var meget forfærdeligt, fordi det var ligesom en transport Jeg havde været der med alt, mennesker, der lider, og jeg følte mig meget dårligt ved den lejlighed.

I dette brev havde jeg forvirret af mig selv, og jeg skrev om en plan, som ville falde ned af en dårligt vejr, og den tyfon, der ville ramme Taiwan, og jeg har skrev det forkerte navn af flyvningen GE 222, og i stedet for det jeg skrev ned Malaysia Airlines. Men jeg dd ikke rette det, fordi jeg var i en fart at videregive oplysningerne til de kinesiske myndigheder.
I 2008 havde jeg den samme følelse, da jeg fik forudsigelserne til et kraftigt jordskælv i Sichuan-provinsen, der dræbte mere end 70.000 mennesker. Når en række jordskælv ramte Gansu-provinsen i det nordvestlige Kina i 2013, havde jeg lidt for meget. og det gjorde mig ganske lidt var, at kinesiske embedsmænd og statslige organisationer hastet til det ramte område til at tilbyde hjælp og trøst for de uskyldige mennesker.

Jordskælvet 2008 rejste også spørgsmålet om deklasserede opførelsen af ​​mange skoler og andre bygninger, der kollapsede.

I mine drømme var jeg udenfor i regnen, og jeg så de fleste af husene på bakkerne, der rejser sig over landsbyen har et sammenbrud.

"Der er konstante efterskælv," siger Jucelino. "Kraften er nede, det hele er mørkt udenfor, og jeg er virkelig bange, når jeg havde denne drøm."

Jucelino Nobega da Luz

for mere information: www.jucelinodaluz.com.br

Nenhum comentário:

Postar um comentário