segunda-feira, 4 de agosto de 2014

Jordskjelv kan drepe hundrevis uskyldige mennesker i Kina, sier Jucelino

Jordskjelv kan drepe hundrevis uskyldige mennesker i Kina, sier Jucelino


Et kraftig jordskjelv kan rocke et fjellområde sørvest i Kina på denne Søndag 3 august 2014, kan det drepe minst 300 mennesker og skade mer enn 1800 andre, i henhold til informasjonen på Jucelino Luz. Med dusinvis av mennesker vil bli rapportert som mangler på søndag kveld, vil dødstallene forventes å stige, sier Jucelino.

Jordskjelvet, som vil slå til mer eller mindre 16:30 med en foreløpig og vil rapportere magnitude på 6,0 i Ludian County i Yunnan-provinsen, men vil også bli følt i to tilstøtende provinser, ifølge hans spådommer han skrev i et brev som var sendt til myndighetene i fjor.

"Ifølge mine drømmer, jeg bare falt til bakken og bodde der til risting stoppet, og da jeg gråt og gråt," Og jeg hadde våknet opp snart fordi det var som et mareritt, når jeg har fått denne drømmen jeg var på reise til Oslo Norge i huset til en journalist Ann Kristin som bidro til å sende dette brevet til myndighetene etterpå.

Jeg har bare husk i september 2012, et jordskjelv 5.6-magnitude rammet det samme området, drepte 81 mennesker og skadet 821. I 1970, to kraftige jordskjelv drepte mer enn 15.000 mennesker i provinsen. Jeg hadde også de drømmene og for meg at de var veldig forferdelig fordi det var som en transport jeg hadde vært der med alt det mennesker som lider, og jeg følte meg veldig dårlig ved den anledningen.

I dette brevet hadde jeg forvirret av meg selv, og jeg skrev om et fly som skulle falle ned av en dårlig vær, og tyfonen som ville rammet Taiwan, og jeg har skrevet feil navn på flyturen GE 222, og i stedet for det jeg skrev ned Malaysia Airlines. Men jeg dd ikke korrigere det fordi jeg var i en hast for å offentliggjøre informasjon til kinesiske myndigheter.
I 2008 hadde jeg den samme følelsen, da jeg fikk spådommer til et kraftig jordskjelv i Sichuan-provinsen som drepte mer enn 70.000 mennesker. Når en serie jordskjelv rammet Gansu-provinsen i det nordvestlige Kina i 2013, hadde jeg lidd for mye. og som gjorde meg ganske mye var det faktum at kinesiske myndigheter og offentlige organisasjoner stormet til det berørte området for å tilby hjelp og trøst til de uskyldige mennesker.

Jordskjelvet i 2008 også reist spørsmålet om substandard bygging av mange skoler og andre bygninger som har rast sammen.

I drømmene mine var jeg ute i regnet, og jeg så de fleste av husene på åsene som stiger over landsbyen har en kollaps.

"Det er stadige etterskjelv," sier Jucelino. "Kraften er nede, det er alt mørkt ute, og jeg er virkelig redd da jeg hadde den drømmen."

Jucelino Nobega da Luz

for mer informasjon: www.jucelinodaluz.com.br
http://www.jucelinodaluz.com.br/

Nenhum comentário:

Postar um comentário