domingo, 16 de julho de 2017

Tositarina lennon JJ3054 - TAM

Tositarina lennon JJ3054 - TAM



onnettomuus TAM lentokone kokonaan Congonhasin lentokentällä 10 vuotta ja säädetty Jucelino Luz

Aguas de Lindóia 10. heinäkuuta 2017

historia

Vuonna 2005 Jucelino Luz lähettää hälytyksiä kaksi onnettomuutta, (yksi vuonna 2006 ja toinen 2007). Inclusive. sanoo haastattelussa vuonna 2006 Ana Maria Braga ohjelmaa, olisimme uuden onnettomuuden sattuessa .Vuonna samana vuonna protokollia lehdestä Folha de Sao Paulo, asiakirjoja seuraavalla lentokoneonnettomuuden (mukana todistaja) Myöhemmin samana vuonna kirjeitse varoittaa kirjaa jossa "AR" kaksi yritystä valvoa ilmailualan yrittää välttää onnettomuutta. 20. joulukuuta 2006 hän lähetti kirjeen Fantastic ohjelmaan -Verkossa Globo TV, jossa hän puhui tämän onnettomuuden TAM ja mahdollisesta kuolemasta isän Soul, JAMES BROWN, joka vaikutti monia muita bändejä tuleville sukupolville . vahva keuhkokuume ja olisivat 23/12/2006 ja sitten vastasi Fantastic Tuotanto 29. joulukuuta 2006. Siihen aikaan myös lähettää kirjeitä yrityksen TAM - jossa hän soitti työntekijän (pääsihteeri) vahvistetaan, että se oli Jucelino valo, joka lähetti kyseisen kirjeen. Huhtikuussa 2017 jälleen lähettää toisen kirjeen TAM, varoittaa heitä siihen mahdollisuuteen, että traaginen onnettomuus; eivät tyydy vain, että käynnistäminen lehden "Ilm" 2nd Edition - kesä / heinäkuu / elokuu / syyskuu alkoi jaetaan toukokuun puolivälissä 2007. Mitä harvat tietävät kuitenkin, että olemassa nämä ilmoitukset hengellinen tiedettiin vastuullisen alusta 2005. Pyrkiessään "pelastaa ihmishenkiä", oli jo puhumme tästä onnettomuudesta, mutta en voi sitten sanoa, että se ei ollut saanut niitä - vähemmistönä aina yrittää hämmentää, ehkä tilaukset joku olisi kiinnostunut piilottaa "totuus."
Suurin siunaus tuli läpi oikeuslääketieteen asiantuntija, rikos- ja documentoscopia Dr. Reginaldo Tirotti toimivan puolueettomasti, teki perusteellisen analyysin asiakirjoissa osoittaa todenperäisyyttä samaa

Onnettomuuden JJ3054.

Se oli noin 18h47 päivä 17 heinäkuu 2007, kun Airbus A320 TAM lähtöisin Salgado Filho lentokentällä Porto Alegre, yritti laskeutua Congonhas lentokentän Sao Paulo. Rata oli märkä ja koska viime remontin, ei ollut uritus (uria, jotka helpottavat jarrutus lentokoneen). Tutkimuksen mukaan, jonka virhe asemointi vipuja, jotka määrittävät kiihdytys- tai vähentää moottorin tehoa, ilma ei pysähtynyt. Jompaakumpaa vipua oli neutraalissa asennossa (idle), mutta toinen kaasuläpän asennon.

luki kirjeen ja lisätietoja klikkaa linkkiä alla:

Nenhum comentário:

Postar um comentário