Den sanne historien om flyet JJ3054 - TAM
Crash of TAM fly på Congonhas flyplass full 10 år og gitt for Jucelino Luz
Aguas de Lindoia, 10 juli 2017
historie
I 2005 sender Jucelino Luz varsler om to ulykker, (en i 2006 og en annen for 2007). Inkluderende. sier i et intervju i 2006 til Ana Maria Braga program, ville vi ha en annen ulykke .I samme år protokoller i avisen Folha de Sao Paulo, dokumenter på neste flyulykke (ledsaget av vitne) Senere samme år via brev advarer poster med "AR" to selskapene overordnet ansvar for flybransjen, for å prøve å unngå denne ulykken. 20. desember 2006 sendte han et brev til Fantastic Program -Network Globo TV, hvor han snakket om denne ulykken av TAM og mulig død av far Soul musikk, JAMES BROWN, som påvirket mange andre band for fremtidige generasjoner . med en sterk lungebetennelse og ville være 23/12/2006 og deretter besvart av Fantastic Produksjonen 29. desember 2006. Og på den tiden sender også brev til selskapet TAM - hvor han fikk en telefon fra en ansatt (Executive Secretary) bekrefter at det var Jucelino Lys som sendes som brev. I april 2017 igjen sender et nytt brev til TAM, som varsler dem til muligheten for at tragiske ulykken; ikke fornøyd med bare det, lansere bladet "åpenbaring" 2nd Edition - juni / juli / august / september begynte det å bli distribuert i midten av mai 2007. Hva få vet, er imidlertid at eksistensen av disse varslene åndelig var kjent med ansvarlig fra begynnelsen av 2005. I forsøket på å "redde liv", ble allerede snakket om denne ulykken, men jeg kan ikke da si at det ikke ble mottatt av dem - som en minoritet alltid prøver å forvirre, kanskje ved bestillinger av noen som skulle være interessert i å skjule "sannhet".
Den største velsignelsen kom gjennom den rettsmedisinske ekspert, kriminelle og documentoscopia Dr. Reginaldo Tirotti opptre upartisk, gjort en grundig analyse i dokumentene som viser sannheten av det samme
Ulykken JJ3054.
Det var om 18h47 dagen 17 juli 2007 da Airbus A320, TAM kommer fra Salgado Filho flyplassen i Porto Alegre, prøvde å lande på Congonhas flyplass i Sao Paulo. Sporet var våt, og på grunn av en nylig renovering, ikke hadde rilling (riller som letter bremsing av flyet). I henhold til undersøkelsen, ved en feil i posisjoneringen av spakene som bestemmer akselerasjonen eller redusere motoreffekten, at flyet ikke stoppe. En av spakene var i nøytral stilling (uvirksom), men den andre i strupestilling.
leste brevet og for å lære mer klikk på linken nedenfor:
Nenhum comentário:
Postar um comentário