domingo, 16 de julho de 2017

Den sanna historien om flygningen JJ3054 - TAM

Den sanna historien om flygningen JJ3054 - TAM



Kraschen TAM flygplan på Congonhas hela 10 år och som för Jucelino Luz

Aguas de Lindoia, 10 jul 2017

historia

År 2005 sänder Jucelino Luz varningar om två olyckor, (en 2006 och en annan för 2007). Inclusive. säger i en intervju år 2006 till Ana Maria Braga program, skulle vi ha en annan olycka .I samma år protokollen i tidningen Folha de Sao Paulo, dokument på nästa flygolyckan (tillsammans med vittne) Senare samma år via brev varnar register med "AR" två företag som övervakar flygbranschen, för att försöka undvika denna olycka. Den 20 december 2006 skickade han ett brev till fantastiskt program -Network Globo TV, där han talade om denna olycka av TAM och eventuell död fader soulmusik, JAMES BROWN, som påverkade många andra band för kommande generationer . med en stark lunginflammation och skulle vara 23/12/2006 och sedan besvaras av Fantastic Production den 29 december 2006. Och på den tiden skickar också brev till bolaget TAM - där han fick ett samtal från en anställd (verkställande sekreterare) bekräftar att det var Jucelino Ljus som skickade brevet. I April 2017 sänder återigen en annan skrivelse till TAM, göra dem uppmärksamma på möjligheten att tragisk olycka; inte nöjd med just detta, att lansera tidningen "uppenbarelse" 2nd Edition - juni / juli / augusti / september det började delas ut i mitten av maj 2007. Vad få vet är dock att förekomsten av dessa varningar andlig var känd för den ansvariga från början av 2005. I sitt försök att "rädda liv", var redan talar om olyckan, dock kan jag inte då säga att det inte togs emot av dem - som en minoritet försöker alltid att förvirra, kanske genom beslut av någon som borde vara intresserade av att dölja "sanning".
Den största välsignelsen kom genom kriminaltekniska expert, kriminella och documentoscopia Dr. Reginaldo Tirotti agera opartiskt, gjorde en grundlig analys i dokumenten anger sanningshalten i samma

Den JJ3054 olycka.

Det handlade om 18h47 dagen 17 jul 2007 när Airbus A320, TAM kommer från Salgado Filho flygplatsen i Porto Alegre, försökte landa på Congonhas flygplatsen i Sao Paulo. Banan var blöt och på grund av en senaste renoveringen, inte hade räffling (spår som underlättar bromsning av flygplan). Enligt undersökningen, med ett fel i positioneringen av spakarna som bestämmer acceleration eller minska motoreffekten, flygplanet inte sluta. En av hävarmarna var i neutralläge (tomgång), men den andra i gasspjällsläget.

läst brevet och att lära sig mer, klicka på länken nedan:


Nenhum comentário:

Postar um comentário